Uswah's convocation

4

Written on 8/25/2008 10:31:00 PM by Ummu Suhaib

Assalamualaikum wr wb.

Alhamdulillah. Syukurku kepada Allah atas segala nikmat yg telah di beri kepada hambaNya ini,. dalam mengharungi ujian dan pancaroba dalam hidupku. Sungguh rasa bahagia apabila 2 dari 11 anak ku telah pun menerima ijazah masing2. Apa yang aku harap n doakan,agar mereka menjadi orang2 yg tidak sombong dengan kejayaan mereka,merasa rendah diri atas kurniaan Allah kepada mereka,tanpa rahmat dan pertolongan Allah tidaklah mereka boleh berjaya. semuga Allah berkati anak2ku sehingga ke akhir hayat, semuga menjadi orang2 yang berguna kepada ummah dan Islam! amin..

my 2nd child ,once cute n now beutiful Uswah...with me just after her graduation

Uswah n Abahnya
Posing with my new besans which happen to be Uswah's best friend's Parents
Uswah in the rector's list
my smart beautiful girl, masyaAllah...Alhamdulillah...

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

4 Comments

  1. Uswah |

    hehe.. Thank you very2 much mama! Love u!!! doakan uswah convo 2 tahun lagi! hahaha

     
  2. Anonymous |

    salam...tahniah kepada akak..Saya ni suka browse n baca blog yang memberi semangat. Saya seronok tengok family besar akak dengan anak anak yang soleh dan solehah. BTW saya terjumpa blog anak akak yang sekolah hidayah sebab anak saya pun baru sekolah di sana.

    Dr.N

     
  3. Ummu Suhaib |

    welcome2 Dr. N, alhmdulillah dapat hantar anak k sek hidayah..anak2 akak sumenya produk sek hidayah..kita usahakan..n berkorban n berdoa agar mereka berjaya..memang rasa x mampu untuk tarbiyyah anak sendiri..Guru2 sekolah hidayah yg banyak mendidik anak2 akak. call or sms me if u r free @ 012 7705072.Ummusuhaib

     
  4. NBK |

    salam..tq tq ...BTW akak can visit my blog..though the content is more of personal encounters..Tempat melampias perasaan ;)

    Dr.N

    http://muazsalleh1995.blogspot.com/

     

Post a Comment