Important notes

1

Written on 11/08/2008 09:38:00 PM by Ummu Suhaib

Assalamualaikum.

Seperti biasa mama sibuk selalu..minggu ni lagi tambah sibuk dengan hantar dan ambil kereta untuk di servis, Bawa Hanaa dan Hayat ke klinik kerana demam dan athmaa..kene pulak bagi ubat pada mereka..kene ingat selalu..supaya tepat waktunya n ikut aturan..kalau nak cepat sembuh..memang agak penatlah..tapi sabo je lah..memang dah tugas ibu..Minggu ni jugak ambil kad laporan peperiksaan akhir tahun Hayat dan Nuha..jadi memang setiap hari dari isnin ke sabtu ke sekolah ulang alik..
Dalam kesibukan mama, mama tidak lupa anak-anak yang jauh di mata..yg kebanyakan mereka sedang menghadapi peperiksaan...Mama doakan Ahmad yg di sek Islam Hira..sehat walafiat,tenang untuk bersedia menempuh peperiksaan Spm.Semuga Ahmad dapat menjawab soalan2 dengan cemerlang. Semuga mendapat 13As! x lupa Maimuna yng di Aust,Hasanah n Suhail yg di mesir, semuga berjaya dalam peperiksaan kalian...semuga mendapat Mumtaz!
Tak lupa mama sentiasa mendoakan Suhaib n Uswah..Semuga Allah memudahkan urusan pernikahan kalian...Amin..
Untuk buahhati2 yg di rumah: Abah, semuga cepat sembuh dari sakit pinggang dan pening kepala, Hayat n Hanaa, semuga cepat sembuh, Aliya, Safiah n Solehah,semuga mendapat keputusan yg cemerlang dari peperiksaan masing2, n Selamat bercuti semuanya..semuga cuti kalian diisi ngan perkara2 yg bermenafaat. Untuk kak Jah, ku doakan agar kak jah sehat dan bertambah tenang mengharungi ujian hidupnya. nUntuk Bibik Mai semuga Allah kurniakan kekuatan dan kesabaran untuk ,membuat kerjarumah dan melayani kami semua.
Untuk anak2 sedara dan anak2 ukhuwah fillah di luar sana yg masuh belajar di dalam n d luar negara mama ucapkan selamat belajar bersungguh2, hargailah setiap detik kehidupanmu ini..
semuga kamu mampu menjadi pepimpin masa depan,yg akan membina kembali maruah Mahkota Khalifah Islam di persada malaysia juga di dunia ini..Amin..

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

1 Comment

  1. Anonymous |

    mama.. im having panic attack ni nak exam.. taaakuuuut.. i need ur hug literally! nak balik umah .. huhu..

    doakan munah byk2 ye maaaa

    luv n miss us so muuucccccchhh

     

Post a Comment